قیمت نوار تیپ 1000 متری اصفهان

قیمت نوار تیپ 1000 متری اصفهان

قیمت نوار تیپ 1000 متری اصفهان به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله نوع نوار تیپ، ضخامت نوار تیپ، فاصله قطره چکان ها، و برند تولید کننده. به طور کلی، قیمت نوار تیپ پلاکدار اصفهان بیشتر از نوار تیپ درزدار اصفهان است. همچنین، هرچه ضخامت نوار تیپ بیشتر باشد، قیمت آن نیز بیشتر می شود. فاصله قطره چکان ها نیز بر قیمت نوار تیپ تأثیر می گذارد. هرچه فاصله قطره چکان ها کمتر باشد، قیمت نوار تیپ بیشتر می شود. در نهایت، برند تولید کننده نیز بر قیمت نوار تیپ تأثیرگذار است. برند های معتبر تر معمولاً قیمت بالاتری دارند.

بهترین قیمت نوار تیپ 1000 متری اصهفان

قیمت نوار تیپ 1000 متری اصفهان

در حال حاضر، قیمت نوار تیپ 1000 متری اصفهان از حدود 400 هزار تومان تا بیش از 1 میلیون تومان متغیر است. قیمت نوار تیپ 1000 متری پلاکدار اصفهان معمولاً از 600 هزار تومان تا بیش از 1 میلیون تومان است. قیمت نوار تیپ 1000 متری درزدار اصفهان معمولاً از 400 هزار تومان تا 600 هزار تومان است.

قیمت برخی از نوار تیپ 1000 متری اصفهان

1. نوار تیپ 10 سانتی متر آبسان پلیمر جی: 520 هزار تومان

2. نوار تیپ 20 سانتیمتری آبسان پلیمر جی: 550 هزار تومان 

3. نوار تیپ 30 سانتی متر آبسان پلیمر جی: 550 هزار تومان

برای اطلاع از قیمت نوار تیپ 1000 متری اصفهان می توانید با شرکت رودینه تولید کننده و فروشنده نوار تیپ در اصفهان تماس بگیرید.

قیمت روز نوار تیپ اصفهان

انواع نوار تیپ

نوار تیپ پلاکدار

نوار تیپ پلاکدار از دو لایه پلی اتیلن ساخته شده است. لایه داخلی نوار تیپ از جنس پلی اتیلن با ضخامت کم و لایه خارجی از جنس پلی اتیلن با ضخامت بیشتر تشکیل شده است. قطره چکان ها در روی پلاک های تعبیه شده در لایه داخلی نوار تیپ قرار می گیرند. نوار تیپ های پلاکدار معمولاً طول عمر بیشتری نسبت به نوار تیپ های درزدار دارند و می توانند برای چندین فصل زراعی استفاده شوند.

نوار تیپ درزدار

نوار تیپ درزدار از یک لایه پلی اتیلن با ضخامت کم ساخته شده است. قطره چکان ها در روی نوار تیپ با استفاده از یک دستگاه حرارتی ایجاد می شوند. نوار تیپ های درزدار معمولاً ارزان تر از نوار تیپ های پلاکدار هستند، اما طول عمر کمتری نیز دارند و معمولاً تنها برای یک فصل زراعی قابل استفاده هستند.

صخامت نوار تیپ

ضخامت نوار تیپ بر استحکام و طول عمر آن تأثیر می گذارد. هرچه ضخامت نوار تیپ بیشتر باشد، استحکام آن نیز بیشتر می شود و طول عمر آن نیز افزایش می یابد. نوار تیپ های با ضخامت بیشتر معمولاً برای استفاده در مناطقی که دارای خاک های سنگی یا دارای شیب زیاد هستند، مناسب تر هستند.

خرید نوار تیپ 1000 متری اصفهان

فاصله نوار تیپ

فاصله قطره چکان ها بر میزان آبیاری گیاهان تأثیر می گذارد. هرچه فاصله قطره چکان ها کمتر باشد، آبیاری گیاهان دقیق تر و یکنواخت تر خواهد بود. نوار تیپ های با فاصله قطره چکان های کمتر معمولاً برای استفاده در محصولاتی که نیاز به آبیاری دقیق دارند، مناسب تر هستند.

برند نوار تیپ

برند تولید کننده نیز بر کیفیت نوار تیپ تأثیرگذار است. برند های معتبر تر معمولاً از مواد اولیه مرغوب تر و فناوری های پیشرفته تر در تولید نوار تیپ استفاده می کنند. جهت دریافت قیمت نوار تیپ 1000 متری اصفهان با شرکت رودینه در تماس باشید 09134211098

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *