نمایندگی فروش تیپ درز وسط + قیمت روز نوار درز وسط

نمایندگی فروش تیپ درز وسط

نمایندگی فروش تیپ درز وسط

نوار تیپ درز وسط جدید ترین شیوه آبیاری قطره ای

نوار تیپ درز وسط یا نوار تیپ پلاک ممتد که در لاتین بهش Middle seam type tape هم میگن،این محصول امروزه یکی از جدید ترین شیوع آبیاری قطره ای به حساب می آید. با استفاده از نوار در وسط تفاوت عمیق،بین نوار تیپ های درز بغل و پلاک دار رو مشاهده میکنید. یکی از با کیفیت ترین و آسان ترین روش آبیاری برای کشاورز های عزیز.

چرا از نوار درز وسط استفاده کنیم؟

اگر کشاورز هستید و به دنبال آبیاری قطره ای ارزان و با کیفیت بالای هستید و در مورد آبیاری قطره ای اطلاعات زیادی ندارید،چرا باید ریسک کنید و هزینه های سنگینی را پرداخت کنید،از نوار تیپ درز وسط استفاده کنید برای محافظت حداقل از سیستم آبیاری قطره ای خود.

مشخصات فنی

ضخامت تیپ (میکرون) : 150،175،200

قطر داخلی : 16 میلیمتر

فاصله قطره چکان: 10،20،30

حداکثر فشار قابل تحمل: 2 بار

فشار کاری: 0.8 الی 1 اتمسفر

دبی: 1.65 الی 2.1 لیتر در ساعت

طول رول: 1000،1200،1500،2000

مدت استفاده: 1 فصل زارعی

آبدهی هر قطره چکان: 0.8،1.3،1.8،3.6

طول مجاز به پهن کردن: 120 الی 150 متر

حداکثر کشش نیروی مجاز: 160 نیوتن

EU%: در 92-96

گرفتن زباله های بزرگ آب تیپ درز وسط

آموزش نصب نوار درز وسط

  1. نصب فیلتر برای آبیاری قطره ای الزامی است.
  2. لوله کشی اصلی برای انشعاب گرفتن نوار در وسط.
  3. خرید تجهیزات مورد نیاز برای وصل نموندن نوار تیپ پلاک ممتد.
  4. خرید نوار درز وسط از نمایندگی های معتبر.
  5. انشعاب گرفتن از لوله های اصلی برای ردیف های مورد نظر.
  6. در آخر کور کردن انشعاب های گرفته شده.

بررسی دوره ای آبیاری سیستم سطحی

برای اینکه مطمین بشویم که سیستم آبیاری سطحی توسط نوار درز وسط به درستی کار میکند باید به صورت دوره ای چک شود. این دوره میتواند 10 روزه و یا 20 روزه باشد،البته اگر سیستم فیلتراسیون نصب کرده باشید بسیار کم پیش می آید که گرفته صورت بگیرد ولی در هر صورت چک دوره ای برای بهبود عملکرد گیاه و اینکه بدانیم آب به درستی برای تمامی محصولات شما میرسد یا نه ضروری است.

مزایای نوار درز وسط

1- نصب آسان

نوار تیپ درز وسط مانند نوار تیپ درز بغل نیازی به تخصص خاصی ندارد و به صورت خیلی راحت و آسان نصب و اجرا میشود. این نوار تیپ بخاطر بهبود کیفیت انتقال آب به صورت کاملا تخصصی طراحی شده است.

2- استفاده در زمین های شیب دار

این محصول با مواد استاندارد و با کیفیت تولید شده است تا در شرایط سخت و زمین های که دارای شیب هستند مقاوم باشند.

3- مناسب برای گلخانه داری

این محصول بخاطر آبدهی بهتر دقیق میتواند جایگزین ماسب نوار تیپ های درز بغل باشند زیرا آبدهی نسبت دقیق تری دارند و همچنین مقاومت این محصول درجه 1 است.

4- حرکت موثرتر آب

اگر میخواهید آب به صورت درست وارد خاک شود و همچنین نگران گرفتگی سوراخ های نوار نباشید پس چرا باید از نوار تیپ درز بغل استفاده کنیم،بله در این صورت بهترین گذینه نوار تیپ درز از وسط میباشد.

آبدهی تیپ درز وسط

5- کیفیت بالا و دارای ضمانت

معمولا نوار تیپ دارای یک فصل زارعی هستن ولی خیلی از شرکت های تولید کننده با روش های مختلفی به قولی که میدهند عمل نمیکنند ولی شرکت های تولیدی درز بغل نوار را با مواد صد در صد استاندارد تولید میکنند که مشکلی برای مصرف کننده به وجود نیاید اگرم مشکل ساز شد به طور جدی پشتیبانی کاملا دقیق خواهند داشت.

همچنین قبل از اینکه نوار درز بغل از کارخانه خارج شود و به دست شما برسد تست های مقاومتی و کیفیت صورت میگیرد در نتیجه با خیال راحت استفاده کنید.

روزنه های دقیق تیپ درز وسط

6- تنوع بالا در استفاده از نوار تیپ

نوار تیپ برای آبیاری قطره ای طراحی شده و است و برای هر محصول مناسب نیست پس باید دقت داشته باشید تا انتخاب اشتاهی انجام ندهید.

نوار درز وسط بیشتر برای کشت های مثل: غلات،سیب زمینی،پنبه،نیشکر،چغندر قند،مزارع ذرت. حبوبات مانند: لوبیا،لوبیا. صیفی جات مانند: کلم،کاهو،کدو غیره. درباغات کشاورزی مانندانواع درخت میتوان استفاده کرد. در کل در روش های کشت ردیفی که نیاز آب دارند میتوان از نوار استفاده مورد نظر را انجام داد.

نکات قابل توجه در استفاده از نوار تیپ درز بغل

  • حتما از فیلتراسیون یا مینی فیلتر برای تمیز نگهداشتن آب استفاده کنید.
  • عدم استفاده در مناطق که شیب های خیلی بالای دارند.
  • به صورت خط مستقیم استفاده شود،زاویه دار نشود.
  • نوع محصول را بر اساس شرایط اقلیمی محل خود انتخاب کنید.
نوار پلاک ممتد

نمایندگی فروش تیپ درز وسط

هر برند معتبری در استان و شهر های بزرگ کشور ایران نمایندگی های مختلفی دارد،شما میتوانید قیمت و خرید نوار درز وسط را از رودینه با بهترین قیمت دریافت نمایید.

همچنین اگر سفارش بالای داشته باشید در فاکتور شما تخفیف لحاظ شده تا خرید نوار تیپ درز وسط ارزان داشته باشید.

خرید و قیمت نوار آبیاری درز وسط

محصولات کشاورزی بیشتر با مواد استاندارد پلی اتیلن و غیره تولید میشود بخاطر همین بروز نگه داشتن قیمت تیپ درز وسط با نوساناتی که داریم کار دشواری است،ولی رودینه تمام تلاش خود را میکند تا قیمت را برای شما کشاورز های عزیز بروز نگه داشته تا در زمان شما صرفه جویی شود،بخاطر همین در اول مقاله لینک محصولات را برای شما گذاشته ایم،میتوانید با کلیک بر روی محصول از قیمت روز مطلع شوید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *