گزارش نادرستی مشخصات

لوله 16 درجه 2 قطره ای غیر استاندارد کلاف 400 متری

25,000 
مقایسه
آیا قیمت مناسب‌تری سراغ دارید؟
بلیخیر
نقد و بررسی اجمالی

لوله 16 درجه 2

عمدتا در آبیاری کشاورزی از لوله 16 درجه 2 غیر استاندارد پلی اتیلن به عنوان لوله فرعی استفاده می شود ، این محصول گزینه مناسبی است برای قرار گرفتن بین درختان و هم چنین به علت انعطاف پذیری و نرم بودن میتوان با استفاده از پانچ مخصوص آن را سوراخ نمود و قطره چکان را برو روی آن نصب کرد و به دور درختان حلقه ایجاد کرد.

 

برای مشاهده ویدیو با آی پی ایران وارد شوید.

 

 

 

لوله 16 درجه 2

 

لوله قطره ای مانند لوله 16 درجه 1 در کلاف های 100 ، 200 و 400 متر بسته بندی میشوند تا شما کشاورز های عزیز اگر به متراژ کمتری نیاز داشته باشید هزینه زیاد برای خرید کلاف 400 متری نباشد .لوله 16 آبیاری قطره ای در بین کشاورز ها با نام های مختلفی یاد میشود مانند :

لوله قطره ای ، شیلنگ 16 ، لوله آبیاری قطره ای ، لوله 16 میلیمتری ، لوله لودن 

 

 

لوله 16

 

مواد تولیدی لوله 16 درجه 2

مواد تولیدی لوله 16 درجه میتونه متفاوت باشد بخاطر اینکه از مواد درجه 2 استفاده شده هر شرکتی بر اساس نیاز مشتری برای تولید لوله 16 مواد رو دستکاری کرده و کیفیت رو بالا یا پایین میکنند تا قیمت کمتر بشه.

بخاطر همین هر لوله درجه 2 کیفیت خوبی ندارند و باید در خرید حتما دقت کافی را داشته باشید .

رودینه برای شما انواع مختلفی از کیفیت لوله آبیاری قطره ای را در اختیار شما میگذارد تا انتخاب دقیق تر و هزینه رو بر اساس کیفیتی که نیاز دارید پرداخت کنید.

 

پایه نگهدارنده لوله 16

 

لوله 16 با طول عمر مفید 7 ساله

این نوع لوله با مواد کیسه پلاستیک مواد استاندارد و گرانول هاش درجه 1 ساخته شده ، معمولا کیسه پلاستیک استاندارد بعد از اینکه مواد استاندارد برداشته میشه تبدیل به گرانول میشن و بعد از آن برای تولید لوله 16 مورد استفاده قرار میگیرند.

آیا مواد استفاده شده از کیفیت خوبی برخوردار است ؟

کیسه پلاستیک مواد استاندارد مانند خود مواد استاندارد از کیفیت خوبی برخوردان هستن و برای تولید لوله پلی اتیلن قطره ای 7 ساله تقریبا حدود 50 درصد مواد رو تشکیل میده ، بعد از اون حدود 10 درصد رو مواد استاندارد استفاده میشه و الباقی از مواد هاش یا گرانول هاش استفاده میشه.

این محصول یکی از با کیفیت ترین لوله های قطره ای در بین لوله های پلی اتیلن غیر استاندارد هستش

معمولا این لوله را به عنوان لوله استاندارد با مواد کاملا استاندارد به فروش میرسونند چونکه از لحاظ ظاهری نمیتونید تشخیص بدید که آیا این لوله غیر است یا استاندارد.

 

 

pe pipe 16mm

 

 

 

 

 

لوله 16 با طول عمر مفید 5 ساله

این لوله غیر استاندارد مانند لوله 7 ساله از کیسه مواد استاندارد و هاش درجه 1 تولید شده ، تنها فرقی که دارن درصد استفاده مواد ها هستش.

برای تولید این نوع محصول درصد استفاده مواد متفاوت هستش ، از مواد گرانول کیسه پلاستیک کمتر استفاده شده ،  از گرانول هاش درجه 1 و 2 بیشتر استفاده و مواد استاندارد کامل استفاده نشده .

 

 

لوله 16 غیر استاندارد 5 ساله

 

لوله 16 با طول عمر مفید 3 ساله

این نوع لوله غیر استاندارد برای اشخاصی مناسب است که نیازی ندارند به مدت زمان زیادی از آن استفاده کنند به عنوان مثال : کسی که زمین یا باغ اجاره ای گرفته و بعد از مدتی نیاز به لوله رو نداره ،  یا اینکه اشخاصی که لوله را زیر خاک میکنند و زیر نور خورشید قرار نداره ، …

این لوله با مواد هاش عسلی تولید شده دیگه خبری از کیسه مواد استاندارد یا هاش درجه یک نیست بخاطر همین کیفیت لوله نسبت به دو نوع بالا تر کمتر است

 

لوله پلی اتیلن 16 میلیمتری 3 ساله

لوله غیر استاندارد با عمر مفید 1 ساله

 

لوله غیر استاندارد رو میتونید هم برای انتقال آب استفاده کنید و هم برای کابل برق ، پوششی … در تولید این محصول از مواد کامل غیر استاندارد و عاش عسلی استفاده شده که کیفیت زیادی نداره

 

لوله 16 پلی اتیلن

 

مزایای لوله پلی اتیلن 16 میلیمتری

 

  • لوله پلی اتیلن 16 میلیمتری نزم و انعطاف پذیر هستن 
  • مقاوم در برابر نور خورشید
  • لوله پلی اتیلن 16 میلیمتری در برابر ضربه مقاوم و کششی هستن 
  • استفاده در آب و هوای سرد و گرم
  • حمل و نقل آسان بدون درد سر
  • لوله پلی اتیلن 16 میلیمتری هزینه کمتری دارد و کیفیت خوبی هم دارد

 

 

مشخصات فنی

 

  • جنس : پاکت مواد استاندارد و هاش درجه 1، هاش عسلی
  • کاربری : آبیاری قطره ای ، آبیاری عادی
  • فشار کاری0.5 الی 4 بار
  • عمر مفید کاری : 1 الی 7 سال
  • طول هر رول : 100 ، 200 متری ، 400 متری

 

لوله آبیاری قطره ای غیر استاندارد 16 میلیمتری 1 ساله

انواع لوله قطره ای

 

لوله قطره ای در دو نوع تولید میشوند ساده ، قطره چکان دار که وزن آن ها 19 ، 22 و 24 کیلویی میباشند در نوع دریپر دار  فاصله بین دریپر بسته به سفارش مشتری 20 ، 30 و 50 سانتی متری است که نیاز به تعبیه دریپر در آن نمیباشد. در نوع بدون دریپر قابلیت این را دارد که از انواع دریپر زیتونی ، نتافیم ، گلدانی ، مدادی و غیره استفاده نمود.

 

 

کاربرد لوله درجه 2

لوله درجه 2 جهت آبیاری ، انتقال دادن کود و سموم به پای گیاهان و درختان ، افزایش بازدهی محصولات ، جلوگیری از فرسایش خاک ، کاهش هزینه های مازاد میتوان استفاده نمود.

طول مسیر لوله درجه 2 چقدر باید باشه ؟

این نوع لوله ها معمولا از 100 الی 400 متر کلافی تولید میشن طول مسیر لوله نباید خیلی زیاد باشه چونکه میتونه در آخر مسیر افت فشار داشته باشه و محصولات شما به درستی آبیاری نشه

باید 60 الی 100 را در مسیر آبیاری استفاده کنید

 

 

اگر ردیف های آبیاری زیادی داشته باشیم چیکار کنیم ؟

در صورت داشتن ردیف های آبیاری بالا باید به صورت مرحله ای آبیاری انجام بدین به طول مثال :

اگر باغی دارید که دارای 50 ردیف است و هر ردیف به صورت 100 متر طول داره برای هر ردیف شیر 16 قطره ای نصب کنید و بعد از آن به صورت مرحله ای 25 ردیف را آبیاری کنید اگر فشار آب مناسب بود مشکلی نداشت به صورت تکی ردیف های بعدی را باز کنید این روش را ادامه بدین تا ردیفی که افت فشار پیدا میکنه اگر در ردیف 30 افت فشار داشته از آن به بعد را مرحله دوم آبیاری کنید .

مرحله دوم یعنی اول 30 ردیف آبیار شود بعد 20 ردیف بعدی و 30 ردیف اول را با شیر قطره ای ببندید .

 

 

 

N80901288 5176726

نمایش ادامه مطلب
مشخصات کلی

Warning: Undefined array key 0 in /home/payarpo1/public_html/center-director/themes/mweb-digiland-pro/woocommerce/single-product/product-attributes.php on line 57
سایر مشخصات
جنس

هاش عسلی درجه 1

فشار کاری

0.5 تا 4 بار

عمر مفید کاری



کاربرد

آبیاری عادی و آبیاری قطره ای

طول رول

400 متر

ساخت کشور

ایران

سازنده

رودینه

نظرات کاربران

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها1

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران
پرسش و پاسخ

هیچ پرسشی یافت نشد

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

    نقد و بررسی